måndag 4 maj 2009

Allt och ingenting!

Jadu, i helgen har jag jobbat, vart och ätit grillat hos camilla, vart och ätit grillat hos kims föräldrar och igår kom pappa hit och åt :)

Btw så var det den näst värsta lördagen som jag jobbat ( den värsta var när jag svimmade) .. Eftersom vi var hos camillla i fredags kväll och det drog ut lite på tiden och sen när vi väl var hemma ringde hans lillebror och ville ha sjkuts hem, såå somna vid 2 på natten + att katten gjorde så jag vaknade 100ggr tills dess att jag skulle gå upp 06.15! SÅ VAR LITE TRÖÖTT!

Idag har jag lekt med Anna =)! Det var jätteskojjigt, det var bara ja o hon, hemma hos henne! Kollade på film i "bion" och åt lite tacos osv ! haha man kommer på så mkt minnen när man är där! Tack Anna för en rolig måndag !<3<3<3

Imorgon är det tisdag, och alla vet ju vad det betyder....................

Idahoen

Inga kommentarer: