fredag 19 december 2008

Ordning och reda, pengar på Tisdag!

Hallå där, sitter här och väntar på att det ska bära av till jobbet. .

Igår fick jag mitt lönespec!:) Alltid lika roligt, kanske lite extra denna månad. Hih, allt slit gör sig förtjänt lixom . !

Gaah, Nästa år ska jag ha PLASTGRAN.. Fan höll ju på att bli tokig på den där jävla kaktusen, stack mig i fingrarna hela tin, och inte fan räckte kulorna, även fast min käre pojkvän höll på att få en chock när jag sa att jag skulle ha över 60kulor i granen. Så nästa år blir det betydligt mera.!

Snart är det jul, fan inte många dagar kvar, och känns fortf som att ja har massa att göra :( SUGER.

Och vart är snön?

Aja Ni får ha en bra jul och ett gott nytt år om vi inte hörs tidigare.

Off to work !

1 kommentar:

Milla sa...

Ja ta några flera kulor det tycker jag hehe fattar inte riktigt fast iof har man inget annat i granen så kanske det går åt :-P

Den såkallade snön verkar tagit semester i år lr så är de norrläningarna som är för snåla för att dela med sig av den :-P

Ha en bra dag på jobbet