fredag 26 december 2008

Nu är den glada julen slut slut slut

Julegranen kastas ut ut ut.. Haha, yepp, kastade nyss ut min gran :P Den fick stå i hela 6 dagar.. hehe. Då undrar ni självklart varför jag kastar ut granen nu, så här kommer svar på det..

1. Katten hade sönde X antal kulor.
2. Den får inte plats nu när vi köpt ny TV OCH HEMMABIOSYSTEM!!!!!!!!!!!!! wwiiiiieee:)

Dvs var på mellandagsrean idag , köpte som tidigare nämnt en ny tv och hemmabio, men jag köpte även e DATOR!!!!!!!! dock fanns det ingen på lagret så jag får vänta tills tisdag:(((((( Men den är färdig betald .. det känns fan skönt.!

God fortsättning på er alla, jag har haft en trevlig jul! men många fina presenter, här kommer några av dom..

Ipod,tavla, väggklocka1, väggklocka2, tvättmedelgrej, hallmatta, dvd (som dock givaren ska få tillbaka eftersom vårt hemmabio har en dvd inbyggt :P:P:P) , dvd filmer, gosedjur, pengar, halsduk, prydnadskuddar osv osv osv:) Har dock inte fått från min familj ännu :P Dom kommer på julmiddag i morgon, nice.

Nu är jag ledig i två dagar iaf... SKÖNT jobbat sönder, men det är trevligt när pengarna kommer..hih..

Oao.. Mrs Sälmark.

Inga kommentarer: