lördag 3 januari 2009

Jag får väl börja med att önska alla ett gott nytt år, hah.. har inte skrivit på ett tag , sitter faktiskt inte så ofta vid datorn även fast jag precis köpt mig en egen :P Har inte riktigt haft tid.. men nu ligger jag här i sängen och tänkte skriva ngra rader, har inget bättre för mig .! Kom nyss hem från Camilla, vi har kämpat oss igenom mario kart på nintendo 64, haah grät en del innan det var avklarat.. vem kom ihåg att det var så klurigt. På mitt ( kims ;) ) nintendo ds är det inte alls lika svårt:P, nu tror ni att jag inte gör annat än att spela tv spel men det gör jag sörrni.

Nyår var helt ok, bjöd på middag hemma här , några av kims barndomsvänner med flickvän och kompis, vart lite mycket för vissa, men helt klart värd kväll.

Har inte planerat så mkt för det kommande året, har väl mest tänkt mig att jobba.. är så otroligt glad över att jag går på fast anst. i mars :) inte många som har jobb i min ålder nuförtin..
så får det mig att kkänna mig glad ´, att lixom även fast jag haft en dålig skoltid så går det att få jobb. jag är verkligen ett prakt ex. av 600 sökande vart det jag som kammade hem det, och det är jag riktigt stolt över!

har vart och tränat idag med, la träningen på hyllan ett tag över julonyår, men nu ska ja fan påt igen.!

casper bara vääxer och vääxer .. lilla gubben<3

och min kim är ute och plogar snö stackarn, hoppas han kmr hem snart så jag kan värma honom. <3

oao idahoen

Inga kommentarer: