fredag 23 januari 2009

Ajaj

Smärta.! Kom nyss hem från jobbet, eller ja hunnit ätit och plockat undan, men just nu sitter ja o kollar tv och har en väldig smärta i fingret, när jag diskade så råkade jag skära mig i pekfingret, NEJ det var inte så skönt. blodet bara sprutade .! så jag satte på ett plåster, och det vart inte så mkt bättre, spännde det liiite för hårt så när jag hade ätit klart så var fingret helt blått.. Oops.

Men nu har jag bytt plåster, satte det inte lika hårt. :) men värker som faen.

Jahapp, vart ingen bio idag.. Får sitta hemma själv istället..
Eller måste gå och lägga mig snart för jag börjar klcokan 8 imrn .

Pratade med min ena chef idag, Hanna. Hon är så lätt att prata med så även fast jag var väldigt nervös innan ( kunde knappt sova inatt) så gick det bra :)

Kanske uppdaterar lite senare.

Cya.

Inga kommentarer: