torsdag 22 januari 2009

Mannen med de svarta bågarna + Risifrutti

Ja du läste rätt. Mannen med de svarta bågarna var inne hos mig idag på jobbet. Och ni som inte vet vem han är , så ska jag berätta det. Chefernas chef, "the man" heh, nej men han och två av sina kollegor kom in och skulle kolla så allt stod rätt till. HELT UTAN FÖRVARNING. Jag drog en snabb blick genom butiken och såg faktiskt inte någon större fara, dom gick omkring och fotade och inspekterade, Lite pinsamt lr ? JA!

Sen har jag blivit helt konstig, måste prova allting som jag aldrig tyckt om, typ risifrutti, jag tvingar mig att äta den där äckliga smörjan för att jag tycker att jag borde tycka om det, samma sak med french hotdog, jag vet att jag hatar det, men ändå gör jag iordning en sån ibland, så sjuk jag är. Hade till och med senap på korven 2 dggr i rad även fast det är det vidrigaste jag vet :)

jaja:P

Pratade med mamma idag, känndes bra :) Berättade saker i förtroende för henne och jag tror hon är den ända jag kan vara säker på inte råkar ploppa ut det. hih.

Stan med ANNA på måndag :):):) för er som läste mitt tidigare inlägg stod det camilla, men hon ville inte, men anna går minst lika bra att umgås med <3

Jag börjar bli nervös (: Resfeber tror jag :P

// Idahoen

Inga kommentarer: