tisdag 20 januari 2009

Yeey

Jobbat idag :) Var inte lika tråkigt som vanligt, körde lite träningspass mellan kunderna, haha måste sett ganska kul ut när jag kom ut helt anfådd och skulle serva dom .! haha
När jag sluta kom snuttis o hämta mig o vi åkte och handla lite som vi skulle äta :)

Ikväll har jag ätit och suttit vid datorn och kollat tv, men även haft ett grymt jobbigt träningpass. ja för typ 1 min sen stod och och hoppade på golvet, ja klockan 00.40 en tisdag ( tekniskt sett onsdag) haha det är skönt faktiskt att hopppa lite . men blir helt slut :P
Måste ta vara på alla tillfällen att träna nu eftersom jag kanske inte har råd att köpa gymkort på ett tag .! Sparar ju till ngt , som ja inte tänker berätta för ngn så försök inte, ska bli en överraskning :)

Om några veckor fyller Älskling år :) Någon som vet vad man kan köpa för fint till sin pojkvän/sambo som fyller 23 ? Tacksam för hjälp!!

Sen äre mars, och få äre vår 3½ års dag <3<3<3 Myspys! + Mamma fyller 50 och Syster 22 :)

April kommer deklarationen och hoppas att den visar ngt positivt :):)

Sen äre MAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEYEYEYEYEYEYEYEPYEYEYEYEYEEEEY ! Längtar!:)<3

Nej, ska göra lite situps nu :)

Cyalater..
Mrs Sälmark.

Inga kommentarer: