onsdag 28 januari 2009

Hungriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är skit hungrig, men orkar verkligen inte laga mat.!
Skulle äta på mc med en kompis men hennes bil är lite konstig så hon kunde inte hämta upp mig, var nått med att det inte gick att köra sakta:S Jaja ,, Och jag är för lat för att gå :) Så får hungra ihjäl helt enkelt.!

Fått mitt schema idag:( Buhu. Nästa vecka jobbar jag såhär

Tors: 13-20
Fre 05.30-20 !!!!!!
Lör 8-1545!!!!
Sön 14.30-20 !

BUHU. ofta jag kommer palla? Men mina chefer är så snälla så på fredan när jag jobbar över 12timmar så får jag beställa vilken mat jag vill :) hihi och äta vad jag vill på jobbet .. haha så betalar dom, fatta att jag kommer äta allt ! haahha..

Aja..! Snart äre dags för resa till norrk !:)

// Idahoen

Inga kommentarer: