måndag 2 februari 2009

Norrköping here i come

Norrköping i morgon 10.34 tåget :) Yeeey, hih ska åka och hälsa på Lisa&Lollo !!
Ska blir jätte roligt ! Kommer nog kännas lite knäppt att åka tåg igen men det blir nog bra :)
Ska kolla lite på stan innan jag träffar dom oxå, hih se om jag hittar ngt spännande !

Pappa har vart här och ätit hamburgare idag :) fick 4.7 av 5 i betyg ;) av honom . Haha.
Han stannade ett bra tag, vi satt i videosamtal med min syster nere i lund, det var verkligen uppskattat :) hih.

Annars har jag inte gjort mkt idag, jo jag och kim har vart och handlat, + att vi tog en fika på city gross :) jätte billigt där. hihi vi är ju för konstiga ;) <3 Men jag älskar dig ändå!

Nej nu ska jag busa lite med kissen och sen äre dags att slå in lite paket till Snutten som fyller 23 den 10onde:)

Oao Idahoen

Inga kommentarer: