tisdag 3 februari 2009

Norrköping <3

Åkte med tåget 10.35 till norrköping !:) Yeey, Först gick jag på stan och kollade efter kläder :) Hittade lite underkläder, t.shirt och en kofta , Jätte fint och även massa presenter till kim!
Sen ringde jag mina kära vänner och sa att jag anlänt i norrköping. Så lollo kom och mötte mig vid museet, och vi gick hem till henne, där Lisa var oxå :D:D:D Jätte roligt att se dom igen <3
Verkligen, hade nästan glömt hur dom såg ut . haha ! Jag hade med mig lite fikabröd så vi satte oss och fika och jag fick se deras grymt snygga lägenhet!
Sen bar det iväg till ett stall, där vi skulle göra massa grejor med en häst . Sen iväg till nästa stall där vi skulle kolla på när lisa&Lollos häst blev "skodd" hah läskig hästa, fett stora:P en var typ 170 i mankhöjd! hih.. Sen efter det åkte vi hem till dom igen och åt mat, och sen gjorde vi oss i ordning lite och gick och fika på stan.. Och sen var klockan redan 19.00 och jag var tvungen att gå till spårvagnen :(
Dagen har vart fylld av massa glädje och skratt, Tack tjejer ! Ni är guldvärda :) <3

Inga kommentarer: