lördag 14 februari 2009

Sweetheart<3

Gumman !

Jag lider med dig för det som har hänt, och jag finns här för dig 24/7 .
Du kommer klara det här, och jag kommer att hjälpa dig så mycket som du vill!
Ingen ska behöva gå igenom något sånt här ensam, och även fast du var en pain in the ass från början;) , så Älskar jag dig nu <3 Du är en av de finaste vännerna jag någonsin haft, och jag lämnar dig inte i sticket.
Var stark Sweetheart!
Och hälsa ditt underbara mästerverk från Ida, jag saknar er så <3
Your beloved Ida

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Alla <3 Dag idag !
Har vart på bio med Älsklingen, sätt valkyria! Kanske inte hamnar högst upp på listan men nja någonstans i mitten!
Det var ju huvudsaken som räknades :)
Älskar Dig Kim Sälmark.

Inga kommentarer: