onsdag 11 februari 2009

En aning irriterad men samrtidigt väldigt glad!:D

Jag börjar bli lite trött på en viss person, som vägrar att respektera att det är 1 !!!!! sak jag inte har velat dela med mig ännu med henne, Men det är inte bara med henne!!! det är det hon inte förstår, bara för att visa anspråkar sig på att veta , så betyder det inte att dom faktiskt gör det.
Jag har bestämmt att inte berätta för någon förutom kim om den här saken som min vän så desperat vill veta, och det har sina andledningar, men hon tror mig inte. Och skriver i sin blogg om att hon itne kan lita på mig? och att jag går och säger massa till andra med undanhåller det för henne? Jag har som sagt berättat mina djupaste hemligheter till henne i förtroende, och hon har aldrig vad jag vet spritt dom vidare, vilket jag är glad över. Men jag tycker bara inte att detta har med någon annan än mig själv att göra, för jag ORKAR inte med allla jävla frågor som kan komma att ställas om man sa något. Varför älta ? varför bli så sur? varför kan man inte bara respektera mig , att jag inte vill av personluga skäl diskutera detta med någon just nu?!

Nu till den glada delen !:)
Min lite korkade mamam om jag får säga det själv,:D haha (nejdå) har precis kommit på att jag faktiskt har en försäkring,anledningen till att vi började prata om denna var för att jag för några veckor sedan fick ligga på sjukhus, och att jag skulle få ersättning från försäkringen för det, när vi pratade på där så kom jag ju även på att jag opererade ut en realtivt stor knöl ur bröstet för ca 2 år sedan, vilket jag inte anmält till försäkringen, + att jag har ett stort ärr på ca 4cm som inte är särskillt fint , så nu imorgon ska jag ringa runt till sjukhus i sverige och be dom skicka intyg på mina vistelser på sjukhuset ! :D Så jag kan få masssa pengar, okej inte massa men lixom bara för att jag sov på sjukhuset får jag 600spänn:D hihih lite nytta äre att ligga på det där stället ! hihi så nu är jag jätte glad faktiskt! vem tackar nej till pengar lixom?!

Ska träffa Anna på tis :D En riktigt vän som man kan lita på <3

Inga kommentarer: