torsdag 26 februari 2009

.........

Var och träna i morse med Anna !
vart kanske ingen hårdträning för min del, men lite iaf ( jag är ingen morgonmänniska)
Sen när jag kom hem så var kim fort hemma så vi prata lite och sen lagade jag lunch, mackaroner och köttbullar :) vart mätt fort, men nu efter en halvtimme är jag hungrig igen:( Men får hålla mig i några timmar tror ja..

Jag fattar verkligen inte, Jag har börjar träna ( inte så mkt dock, men ändå mer än förut,)
och jag har ändrat min kost, är mycket fisk och knappt någon godis.. Och läsk , det dricker jag bara i undantagsfall.. SÅ då undrar jag VARFÖR i helvete går jag inte ner i vikt :( ... Jag har läst på internet att det inte går att bara träna, det hjälper inte så mkt, utan man måste ändra sin kost, men va fan det har jag ju med gjort. varför rör itne vågen på sig då? ? I dont get the picture.

personal möte på ons, ska bli trevligt..

Snart iväg o jobba, börjar 14.

Byebye.

Inga kommentarer: