måndag 23 februari 2009

Kunde jobbat istället..

Idag har jag haft en helvetes dag.

Började med att jag skulle träffa jessie, och ev vara barnvakt, men fick ett sms om att hon inte kunde i morse.
Sen bestämmde jag att jag skulle sola med camilla, men hon kunde inte heller sen.

Så jag gick och tränade i fm, jobbigt satan, blir så jävla varm hela tin!!
Sen försökte jag övertala kim att skjutsa mig till fotografen som jag skulle till om en timme, men nej han "hann" inte det tydligen. Så jag stormar ut ur lägenheten vid 15.50 skitförbannad på allt och alla. utan vetenskap om vart den där jävla fotografen ligger drar jag ut på äventyr, efter mycket fram och tillbaka hittar jag en kiosk som ligger i närheten och går in där och köper mig en köttbulssmacka och en loka, samt frågar efter vart jag ska, står och försöker fatta vad tanten menar , sen går jag ut och letar, hittar äntligen vart jag ska, så jag smiter in vid receptionen och sätter mig och tuggar på min macka, (hade lite smått blodsockerfall efter en timmes träning och 5km senare) och då kommer hon, fotografen alltså och jag med rödbetsallad i hela ansiktet bara tittar på henne och försöker få fram att jag har inte tid förrens halv 5, och hon säger att den innan hade avbokat så jag var på tur , FAN tänkte jag , jag var ju så jävla hungrig, fick iaf äta lite till innan fototagninen, och DÅ äre nån jävla elev där som ska stå och titta på när jag klär av mig till topless. men nää hon gick när jag fått av mig bhn hah.
Det tog typ 1min att ta korten, sen började den eviga vandringen hem igen, när jag var halvvägs hemma ringer kim och frågar vad han ska göra för att jag ska bli glad igen, fall han ska komma och hämta mig, eller om vi ska åka och äta nått. " på tiden tänkte jag " men sa nej tack jag är nästan hemma nu.

Så ja , som min rubrik lyder , kunde jobbat idag istället, allt vart ju inställt . jag vart lixom erbjuden jobb imorse , men tackade nej för jag hade ju så roliga saker inplnerade. Suck, där försvann ca 600 spän. helt i onödan.

Aja ska laga mat och farsan och kim nu.

Hej,

Inga kommentarer: