lördag 11 juli 2009

how are you doing?

The Pannbiff master ! Ja det är jag det, har nyss ätit dom absolut godaste pannbiffarna ever.! Och jag är så stolt för det är jag som lagat dom!

Idag har ja o kim vart på Ice age 3 , Verkligen inte lika bra som 1 eller 2an, men ja.. den var väl sevärd. sämst bara att det är andra röster.

Idag tog även en stor del av mitt och kims liv slut, vi tittade klart på vänner :'( Usch, man ville aldrig att den serien skulle ta slut, har kollat på 1a till sista avsnittet , den serien ska ja säga dig är guldvärd! Jag hoppas bara att det kommer en film snart. Det har ju vart lite prat om det, efter sex and the city fick en sån bra respons så kanske ev skulle göra en vänner film oxå, ja vet iaf vilka som skulle stå först i kön på biovisningen<3 Tack så hemskt mkt Anna med familj för att vi fått låna hela serien <3!

var på IKEA igår med Camilla och Ewa, hade dock inte så mkt pengar att lägga ut så ja tittade mest, men vart några häftiga tallrikar iaf :) och förjävla god mjukglass!!

Snart börjar jobbet igen, men ledig på onsdag , och då förhoppningsvis ska jag och min kära vän Anna till grönan och gå på stan i sthlm <3 LÄNGTAR verkligen !!

Annars har det inte hänt så mycket, bara massa grejor på jobbet, men det är ju inte så roligt när inget fattar vad jag menar, man måste jobba där för att förstå det roliga, och ja har ju inte så många jobbarkompisar så får skratta åt dom sakerna för mig själv ist.. :)

Tillslut så måste jag bara tillägga att jag kan inte förstå att det finns vissa idioter som tror att dom är ngt och bara snackar en jävla massa skit, nästa gång jag får syn på dig ska jag minsann säga dig ett o annat. Gå och dö förihelvete!

Inga kommentarer: