fredag 31 juli 2009

Nu gräver jag en grop och stannar där

Heeelt slut. Ja, HELT SLUT. Först jobbade jag typ 6dagar i streck, sen var jag ledig 1! och nu ska jag jobba 9dagar i streck till !!!! samtidigt som jag MÅSTE tvätta någon dag, och samtidigt som jag är kattokanin vakt varje dag i 7dagar!!! Ja håller på att stressa sönder!:( Hinner inte koppla av! varför måste allt komma samtidigt?!?!??!

Vecko schema

Idag Fredag - Äta frukost, cykla till mamma för att mata djuren, cykla hem för att äta lunch , jobba, laga mat,och sova

Lördag - jobba 8-15.45 ev TVÄTTA (om det finns ngn tid , och min syster kan ta mamma) Sen Städa hela lgh!

Söndag. Åka till mamma, hem igen äta lunch, åka och jobba, komma hem och laga mat, sova.

Måndag. Åka till mamma, hem igen äta lunch, åka och jobba, åka och handla, komma hem och laga mat, sova.

Tisdag! ÅKA TILL mamma, Fira Gunnar, JOBBA , laga mat, SOVA

Onsdag: Åka till Mamma, hem och äta lunch, jobba, laga mat , SOVA

Torsdag Jobba! 5.30-14.30 åka till mamma komma hem och MYSA !

Fredag lördag söndag ÄNTLIGEN LEDIG !!!!!!

förstår ni vad jag menar?? Om ni vill prata med mmig innan jag tappar förståndet, ring innan måndag.!

/ida

Inga kommentarer: