tisdag 8 september 2009

20år!

Idag fyller jag 20år!!!!!! Grattis !:)

Igår hade jag besök av massa människor som hade kommit för att fira lilla mig, fick många fina presnter (:
ex, Resväska, körlektioner, cykel, playstation, singstar, need for speed, kökshanddukar osv (: Jätte nöjd är jag hih.!

Btw, skulle nyss gå och kolla om posten kommit, och då till min förvåning upptäcker jag att hela min dörr är nerklottrad haha, ballonger och papper med texter på ex " ring på dörren för att fira henne" haha Camilla din lurifax! :D Roligt var det !

Nu ska jag forts min födelsedag!

Tack alla som kommit ihåg att gratta mig (:

1 kommentar:

Camilla sa...

Hur kunnde du tro det var jag jag jobba ju idag ju :-P För sånt där bus hittar väll inte oskyldiga jag på :-P kul att du tyckte om det iaf. jätte trevligt att få komma och sjunga med er och äta kram kram