torsdag 3 september 2009

Torsdaaag.

Idag har jag kört dubbel körlektion igen, det gick förvånandsvärt bra (: Fick mycket beröm hela tiden:) Nu börjar jag känna mig mera säker på vägarna. hih^^

Imorgon blir det att gå tillbaka till jobbet, skulle jobbat fm, men blev em ist (: gör inte mig så mycket, visst är det väl kul att sluta tidigt på en fredag, men jag jobbar ändå lördagen så jag hinner ändå inte göra så mkt . Sen jobbar jag söndag oxå, då ska jag även baka tårta!! hoho, hoppas det går bra. På måndag kommer lite gäster till mig (: tyvärr kunde inte alla komma.. men men, thats life. Sen på Tis så fyller jag 20 år (: yeey. !

Idag har jag städat ända sen jag kom hem, allså i 4h! och jag är inte färdig ännu!!!!:( Ska iväg och fira kims morfar om ett tag oxå . hoppas jag hinner bli klar.

Hungrig som tusan är jag oxå :( inte ätit sen 9.. har inte haft tid ju:(

Solong suckers.

Inga kommentarer: