måndag 19 oktober 2009

Skorpor vill jag inte ha!

Hallå där, Ja ni gott folk det har hänt mycket sen jag skrev sist, Igår var jag och övningskörde med pappi, det gick great :)!
Idag jobbade jag morgon, dock så mådde jag så himla illa hela dagen så sofie mitt hjärta fick komma in tidigare så jag kunde gå hem och vila lite, men som tack för det så ska jag börja tidigare i morgon:)
Anna fick ett vykort av mig idag HAHA.:)

Kim ligger o sover, han ska gå upp om ngra timmar..

Var på pinkparty i lördags oxå det var trevligt :) Dock drack jag inget eftersom jag skulle köra bil på fm.

Ledig ons och tors :) sen jobba fre-tors, sen bär det iväg till syskonen, Grattis Linn Till Atläkar utbildningen!

Ne nu ska jag dränka mig i hellosansalva ;D Sen gå och lägga mig hos kim ,så mysigt:)

Ha de gött!

/idahoenthebest

Inga kommentarer: