torsdag 15 oktober 2009

Yes Halkan gick bra igår i norrk, tog dock lite längre tid än vad vi räknat med men men :) Huvudsaken jag klarade det.! hih.. Idag har jag vart o tränat lite med camilla + ätit på sunlight. Ska snart dra iväg o jobba, sen hem o sova för att gå upp asa tidigt och göra riskettan..!!!!!!!!!!! Bläääää! har ingen lust att sitta och lyssna i 3 timmar. men men a man got to do what a man got to do. haha. alltså dagarna går så fort , ja börjar få lite smått panik, är långt ifrån klar med teorin. baaaaajs. jag har ju klarat alla obligatoriska prov, men sen sa en vis kvinna till mig att jag bör kanske klara dom mer än 1 gg. haha. hade jag itne änns tänkt på:P

YEYE..

Trevlig dag med annaho igår i nkpg, träffade även finaste louise där en snabbis <3 Och hilla såklart. hihi!..

Guten abend.

Inga kommentarer: