torsdag 11 mars 2010

missförså mig inte.!

Jag har tänkt lite på mitt tidigare inlägg " no babies before 25" och insett att vissa evenutellt tar lite illa upp.. det var inte min mening, jag älskar folk som är gravida, spec unga mammor det är det finste som finns! jag skrev mitt förra inlägg lite i stundens hetta. det jag syftade på mest var de som skaffar barn efter några månader eller behåller det efter ett one night stand. har man varit tilsammans ett tag och känner att man är redo för barn är det bara att go for it? jag vet några som precis fått barn / väntar barn som jag kanske inte känner så bra, men är ändå överlycklig för deras skull. som sagt i like! men insåg att mitt tidigare inlägg var lite hårt. sry..

skulle bara säga det. uppdaterar om SPA resan senare !

//idahoen

Inga kommentarer: