lördag 6 mars 2010

Monday, the D day...

Har tvättat och städat hela dageen, sovit länge också! skönt efter 12dagars arbetspass. ledig till måndag nu:) Ikväll kommer pappa hit och äter lite taco! sen skjutsar vi hem honom och hyr lite film, MYSFAKTOR..

Åhh jag har ångest.. vet inte hur jag ska göra, men som min syster sa" att ha ångest är som att betala av ett lån som man aldrig har tagit.." det ligger ngt i det där.
Men alltså jag vet inte om jag är redo för det här.. fatta vilken förändring. tänk om jag ångrar mig när det är försent! eller tänk om jag inte tar chansen, kanske kommer den aldrig tillbaka då, få leva med tanken att jag gjorde ett stort misstag. kommer inte kunna förlåta mig själv då.. jag har redan fått den här chansen förut, men valde då att avböja, pga många anledningar.. och självklart ångrade jag mig.... hur ska man veta om det är rätt tid nu? hur jag än väljer att göra så kommer det ligga en gnutta "regret" i bakgrunden och spöka..... varför måste man göra alla dessa val i livet?

Jaja, på måndag slänger jag på mig min kavaj och sparkar av mig båda skorna, och klistrar fast ett falskt leende och gör allt i min makt för att inte visa min rädsla.

perhaps it will be wonderfull...

idahoen

Inga kommentarer: