söndag 29 mars 2009

Fack som har ett fack?

Tjena mittbena alla glada,

Idag har jag vart på jobbet, och det var riktigt skönt att sluta "19" ist för 20, alltså klockan var ju 20 i sommartid men känndes som om det var mycket tidigare ! Weej.!

Igår fira vi Mamma, som fyllt ! Var på ikea och sedan på kvällen på rhodos och åt mat :)
det var en trevlig dag och jag hoppas mamma var nöjd och glad ! <3

Stod i duschen nyss , och funderade på olika fack, alltså typ handelsanställdas fackförbund och bla bla.. Så funderade jag över om alla fack har ett fack, alltså några som kan hjälpa dom på facket om dom får problem :D haha låter kanske lite konstigt men, ja det funderade jag över iaf.. om det finns ett fack som har ett fack som har ett fack som har ett fack :D

Min pojkvän ska börja på securityn ute på skavsta, haha och han skulle ha prov här om dagen, så han förhörde mig för att lära sig lixom :D
Då var det en fråga , finns det någon som vi inte får "kroppsvisitera" ?
Jag sa, Nej det tycker jag inte att det finns, svaret var fel. dom får inte visitera KUNGLIGHETER , och "reinfeld gubbarna" JÄVLA BULLSHIT! Så himla stört !!!!!!!!! " nej dom är inget hot för sverige" SURE!, kungen kanske skulle bli värsta självmordsbenägen och ba , nee men jag vill att sverige ska följa mig i döden så jag släpper en atom bomb..
usch säger ja bara.

Imorgon tänkte jag träna, vet att jag inte borde eftersom jag är lite sjuk men vafan, jag är inte alltid ledig......
Sist jag vägde mig hade jag gått ner 2KG ! :D fatta gla jag blev.. haha Och nej det var inte vågen som visade felm vägde mig minst 15 ggr på en våg och sen 2ggr på en annan :D tihihi !
Nu tänker ni , ja men 2kg är ju inte så mkt, JO det äre, ta fram två mjökpaket och håll dom i handen så får ni se att det faktiskt är rätt mkt !!!!! Man blir glad när man ser lite resultat så nu är jag peppad! :)

Nää nu orkar jag inte skriva mera .

//Idahoen.

Inga kommentarer: