torsdag 19 mars 2009

Mysmiddag

Igår var Anna o bella här på middag :) Det var jätte trevligt, lite hetsiga diskuteioner bara ! heh.
Jag hade städat sen klockan 09.00 till 15.00 när jag började jobba, och när jag var på jobbet ringde kim o sa att han skulle ta hem lite kompisar dit för förfest, (dom skulle ut med jobbet) , så jag fick lite panik eftersom jag städa HELA dan, så när jag och bella och anna kom hem sen så såg jag lite saker som inte var som det jag hade lämnat det och vart lite irriterad, fast sen när jag pratade med kim när han var på väg hem fick jag reda på att dom hade vart ca 20pres här, och då kunde jag inte vara irriterad längre för det syndes inte att det hade vart så många :P.. heh
Men iaf, fick romerskabågar av anna , hah. det var jätte gott!:)

Ska jobba idag, om några timmmar .. jag vill ha lönespec, men hade inte fått ngt idag.

På lördag kanske ev mamma och niclas komemr hit på besök.

Ida <3 Kim

//ida

Inga kommentarer: