måndag 9 mars 2009

Heute bitte.

Har mått skit dom senaste dagarna, så jävla halsont. !!!!! har knappt kunnat äta nånting, nu känns det lite bättre iaf, behövde iaf inte gå upp mitt i natten och ta panodil, kunde hålla mig till morgonen.!
Idag fyller Johanna 21 år ! Grattis <3
Kan tyvärr inte åka ut till ockle som planerat för jag måste jobba idag, var lite probs på jobbet som jag var tvungen att lösa genom att jobbba. Men jag har ju faktiskt vart ledig i två dar så jag får allt ta att jobba.
Imorgon ska jag och anna till norrk ! Hade vi tänkt iaf :)
får bannemig hoppas att jag är bättre i halsen då.
Sen jobbar jag heela långa veckan efter det, men det brukar gå rätt fort !

Köpte en jävla "vågtång" igår, inte att rekomendera, den sög. Kim ska åka och lämna tillbaka den åt mig idag <3

annars har det vart en trevlig helg, var ute och hälsade på svärföräldrarna i lördags, fick mat osv :)

Vill sola snart !!!!!!!!!!!!!!!

Auf wiedersehn // Idahoen

Inga kommentarer: