tisdag 11 augusti 2009

..

Jag är så DUM !!!!!!!!!!!

Jag följer serien Paradise Hotel Danmark. varje dag, är besatt av serien. och nu , vad gör jag, jo jag går inte på youtube och söker på " vinnare paradise hotel danmark 2008" Och får självklart upp vilka som vann.! Hur störd får man bli?:S Och så vare HELT fel som vann oxå.. suck. aja får väl forts titta iaf. BAJS.

Idag ska jag åka med min kära syster och far till skärblacka, för att fira pappas tjej som fyller år. Grattis till henne, även grattis till min kära syster Linn som blir 27år idag !

Var nere på stan i fm och lunchade lite fort med anna, sen åkte jag typ hem igen.

Nu sitter ja och väntar på att klockan ska bli 5 så ja kan åka ngn gång.

Om exakt 4 veckor fyller jag 20 (: funderar på att ta hela den veckan ledigt. Jag och kim firar nämnligen även 4år den 12e sep, så vi ska ev åka iväg på ngt ståhej då med. (:

tusan vad klockan går sakta..................................

oao.

Inga kommentarer: