lördag 22 augusti 2009

Göteborg + lite annat skit.

Igår morse 04.00 åkte jag och kim till Göteborg med Pontus,Jessica och Pillan:D
Fy satan vad trötta vi var när vi kom fram, Jessica skulle skriva tenta som började kl 9, så vi tog och ner på stan och gick omkring där och tittade i 5hoch30min, sen gick vi till Liseberg!! (: Åkte massa roligt, men har insett att jag börjar bli lite för gammal för karuseller, haha. sen kl 19.15 var det NRJ Konsert, Med två tjejer (kommer inte ihåg namnen) Arash , Swingfly,DARIN(haha) och DEAD BY APRIL (: Fyyy fan vad mycket folk det var, helt sjuukt. Men det var bra musik osv (:
Påvägen hem var det sämsta väderet ever! Spöregn . den sista biten bytte dom förare till Pillan, inget elakt mot henne , hon var jätteduktig, men alla satt på helspänn för hon har inte haft körkort sålänge som dom andra. Vi var hemma runt 03, pappa hade vart här och umgåts med casper i 3h och diskat vår disk :) <3 så glada vi blev . TACK !

Nej men fredagen var som sagt jätte rolig, och det var kul att komma iväg på en liten roadtrip(:

Idag har jag var på stan och köpt massa krämer och oljer som är bra för diverse saker. så nu sitter jag här helt oljig och krämig. obehagligt, ja . men ska tydligen hjälpa:P

Idag trodde jag iaf att jag skulle på middag hos Anna, men när ja läste hennes blogg så stod det att hon skulle vara med bella.. så det vart väl inget?:S
Antar att hon är sur för att jag inte kan komma på festen nästa vecka, men vad ska man göra då om man jobbar och inte kan byta pass? yeye.

Nu är jag hungrig som satan! :(

Jobb imorgon bitti, sen ledig 3dagar. skönt.

Tack för mej, hej.

Inga kommentarer: