måndag 31 augusti 2009

Bruuumm..

Idag har jag haft dubbel körlektion igen, problemet var bara att jag trodde att jag bara skulle ha 1 lektion, så var inte inställd mentalt på att köra 2, men det gick rätt bra ändå, lärde mig att starta i luting, så nu kan jag det minsann, dock väldigt trött i vänster foten efter att ha suttit med kopplingen nertryckt hela tiden.. fick köra lite stadskörning oxå. hoho^^ har kommit fram till att jag kanske borde börja med teorin lite smått om jag ska hinna klart med den tills det är uppkörningsdags.. Men vet inte riktigt hur jag ska ha tid :S

Om en vecka får jag besök av folk som ska fira min födelsedag, och jag jobbar nästan hela tiden fram till dess, + x antal körlek, och så ska jag hinna träna där emellan oxå................. Meeen men, det ska väla gå bra.

Stan onsdag iaf! Någon som är på????????

Nu ska jag snart dra mig till jobbet. !

hare bra sålänge!(:

Inga kommentarer: