onsdag 26 augusti 2009

Smillebrille.

Igår gick jag ner på stan för att träffa jessicasötnos och Linushjärtat (: Vi gick och kollade lite på kläder osv, jag handlade dock inget, men det gjorde J, en jätte fin skjorta till L tex (: Vi åt lunch på vårt gamla jobb, hah väckte lite känslor. sen kollade vi lite mer på stan , fikade lite. Sen följde jag dom till bussstationen.

Efter det så gick ja runt på stan ett tag till, hade dubbel körlek 15.45, gick ner dit lite tidigare och gjorde ett delprov, JÄVLA BAJS btw. Sen när väl min lektion skulle börja så gick jag inte på toa innan, utan jag satt och var Jättekissnödig i 80 MIN ! Samt så höll mitt huvud på att spricka, gick tydligen ändå ganska bra för mig, för jag fick köra ut på den riktiga vägen :P från hamnen, ända till coop rondellen, sen tillbaka till körskolan och parkera. hih, nää lite läskigt var det minsann:P Men går förhoppningsvis bättre nästa gg då jag antagligen inte har ont i huvudet eller är kissnödig (:

Om 13dagar fyller jag 20 (: hoho ^^.

Inga kommentarer: