fredag 1 januari 2010

2009 + Nyårsafton

Nu hade jag i tanke att skriva ett inlägg om vad som hänt 2009, men när jag sitter här och funderar så har det ju faktiskt inte hänt så mycket. Men jag gör ett försök!

Kim fyllde 23
Mamma fyllde 50
Anna fyllde 20
Jag fyllde 20 !
Casper fyllde 1år

Åkte till Ullared

Många visits till Linköping;D

Tog Körkort 19/11

Jobbade..

Haha,som sagt hände inte så mycket 2009,

2010 ska det väl hände mer förhoppningsvis (: NYTTIGARE ska det bli iaf ! och någon resa ska väl vi klämma in också, sen ska ju även min syster gifta sig så lite ska nog hända(:

Nyårsafton 2009

Hängde vi i svärta, först åt vi mat med kimspappa bröder och några till ungdommar,haha kände mig lite gammal faktiskt.
Sen på kvällen spelade vi monopol och drack vin, efter 22 kom kims mamma hem och då åt vi lite ost och kex drack lite skumpa och sen skålade vi vid 12slaget, och stod INOMHUS och tittade på fyverkerier, kan inte beskriva känslan hur skönt det var att slippa stå i hamnen och frysa röven av sig.! HA!

Gott Nytt år på er då!

Ida Svensson 1/1-10

Inga kommentarer: