söndag 24 januari 2010

Slut!

Efter den här helgen är jag helt slut!!
Först jobbar jag 10dagar i rad, sover lite, sen är det lördag.

Lördag: Ner på stan kl 10.00 sista chansen att hitta några kläder för kvällens festligheter, och ja det gjorde jag ju som tur var:) Sen åkte ja o kim och köpte skor (sketa snygga) och åt lite hos anno på max. gottsi..
vi stack hem och gjorde oss snygga, sen traskade vi ner till festen! Det var i en källare , asasnygg inredd osv.. Mest skavsta folk så ja var lite skeptisk till en början, men dom var så trevliga så :) drack vin, vin, vin ,vin, vin shot shot shot, ja ni ser vart det leder, vart lite på lyset, så det slutade med att ja dansade BUGG, och ja allt vet vad. haha tur var ju att alla andra var lika fulla .
När min man började bli lite för plakat bestämmde jaag mig för att ta honom hem, lättare sagt än gjort.. hem kom vi iaf.. sen resten av natten mådde han ganska dåligt. och det vart inte bättre av att jag själv inte mådde så bra, meeen meeen.. han har lovat att itne dricka så inihelvete mycket nästa gg........
kortfattat hade jag en jävligt rolig kväll med massa underbara människor (:

Idag söndag: vaknade vi liite sent, jaggick upp och bakade scones, MUMS. sen ringer pappa och säger att han ska komma förbi om några timmar så ja fick lite panik och började röja upp i lgh. Sen skjutsade han oss till stan, där vi träffade johanna och robin :) gick och spelade biljard! hade helt glömt hur kul det var, spelade alltid med anna förut. MISS THAT btw..<3 . sen var det dags för biio, snabba cash... har int så mkt att säga om den, mest besviken:s jaja:) calle joinade oss oxå :)

Imorgon blire jobb, ska ha en liten inskolning , så ja får väl mest sitta och titta på. haha :)
På måndag blire norrköping! wiie:) Annopanna och hillapilla. <3

Nej dags att småtitta på johan falk filmeren på tv.. är ju som sagt SLUT.

Oao Ida

Inga kommentarer: