onsdag 6 januari 2010

Onsdag

Idag är det onsdag, fast söndag..? Iallfall är det röd dag, likamed dubbel lön, det är bra! jobbar 14-20 idag.

På lördag ska jag,kim johanna och robin åka till IKEA och heron city ! Jag längtar mest efter glassen och pizzan på ikea .haha. Hoppas väglaget blivit lite bättre då bara.

Håller på att planerar en födelsedagsfest för kim , kan dock inte bjuda så många eftersom vi inte får plats i lgh då:) men det ska nog bli mysigt! Hade ju ingen fest när jag fyllde 20 så får festa lite extra då ist !

Nuförtiden jobbar jag 100% känns bra, lite jobbigt dock:P när man vant sig vid att vara ledig mer än 1dag i veckan. hah, blir ju mycket pengar iaf:)

Saknar Anna, ska se om hon o jag kan ses på må eller tisdag. behöver prata lite med henne ang allt.
Igår lagade jag värsta 3rättersmiddagen. Men har kommit underfull med att det är inte värt att laga mat i 2 timmar, visst blev det jättegott, men ändå, tänk vad mycket annat jag kudne gjort med den tiden..

Besviken på avsnitten igår på paradise hotell. annelie skulle inte åkt ut, hade hon ställt sig vid kristoffer hade ju catja äntligen åkt, men så smart var hon inte. suck.

Vill åka och shoppa känner jag.. men hittar ju aldrig några kläder längre:S vad har hänt med dagens mode.. suck.

dags att färga håret snart igen, kan inte gå runt såhär..

Hejdå

Inga kommentarer: