lördag 21 augusti 2010

Åldersnojja...

Har precis kommit hem från en PW med Anna, vi gick ända till oppeby och tillbaka, även en sväng i oppeby.. träffade ju bella , vart inbjudna på lite vatten och så vidare.. Hon berättade om sitt kommande liv, studentlivet.. det lät grymt kul! Dock aldrig något jag skulle våga, börja i en helt ny stad, en helt ny skola, utan att känna en jävel..
Påvägen hem diskuterade jag och anna att vi faktiskt börjar bli gammla, tiden bara rinner förbi, man borde verkligen börja "fånga dagen" lite mer, känndes som jag var 15 nyss! jag fyller 21 om 2v! sjukt..
Och vad är det egentligen man ska åtstakomma i livet? Det kan ju verkligen inte vara meningen att man ska jobba hela sitt liv. . Och vilken väg ska man välja? Ska man plugga? Resa? Jobba? Skaffa barn? Usch, jag får ärligt talat PANIK.
Jag har iaf kommit fram till några ställen som jag SKA besöka helst innan jag skaffar barn och stadigt jobb.. tänk om man bara kunde vara miljonär , få göra vad man ville varje dag? pengar inte var något problem..
Somm sagt tiden börjar bli knapp.. jag vill resa, gärna utbilda mig lite.. innan jag skaffar barn.. dock vill jag absout inte ha barn vid 30 .. det tycker jag är försent, när jag ändå har förutsättningarna att skaffa det tidigare ( dvs att jag har ett bra förhållande med en man jag älskar.) usch.. här kommer iaf ställena som jag måste besöka någon gång under min livstid:

Tokyo
Thailand
Venedig
London
Paris
New York
Los Angeles
Florida
Kina

, ja ni ser.. självfallet många många fler.. men det här är måsten.
Vi funderar iaf på att åka till Thailand i vinter, och sen förhoppningsvis en weekend i vår till London eller Paris..

Jaja. Först äre Mallorca på schemat!

Jättekul med PW idag Anna! <3

Inga kommentarer: