fredag 6 augusti 2010

inväntan av bebis

Ja ni läste rätt, jag väntar bebis!! <3
Dock ej min egen, utan Sanniehjärtats , även om jag kommer lådsas att hon är min egen när jag får träffa henne ! Iaf , så ligger nu min älskade vän uppe på förlossningen och väntar, och väntar.. personalen har lite fullt så de är inte till så mycket hjälp :( Skulle vilja åka upp och pyssla om henne, men tror inte hon skulle må bra av att ha mig springa omkring där som ett nervrak.. så jag lämnar den biten till adde, blivande stolta pappan! och nog ska han vara stolt! De kommer få världens bästa barn! det är jag helt övertygad om! <3 Mina tankar går till dig hjärtat!

Idag har jag iaf jobbat, eller mest smsat med sannie för att höra om framstegen på sjukan.. har lämnat över jobbandet till martin. Sen när jag slutat så hade kim kommit ner till stan, och även filip, vi gick till citygrillen och dom åt, sen kollade vi lite knallar.. dom sög.. hah. träffade även filips kompisar.. dom påminnde mig så mycker om när jag var i den åldern, fan vad karnevalen var rolig då. och snacka om att jag kännde mig gammal,.. haha.. blir ju party imorn iaf, då ska jag vara som 14 igen! hih..

Juste! har bokat resa till Mallorca eller som spanjorerna utalar det "majorka" Ska bli sååååååååååååååååååååååå skönt! och hoppas vi valde ett bra hotell, massa vingar och plus iaf så det ska nog vara bra! hih.. <3 Firar ju även min födelsedag där borta, så det blir mysigt. och dagen efter vi kommit hem så är det min och kims 5årsdag.! Ja ni läste rätt! 5år!!!!!!! Sjukt lång tid! otroligt häftigt också, jag älskar honom bara mer och mer för varje dag och ångrar mig inte en sekund. Älskade älskling , du är mitt allt! <3

Ledig några dagar nu med, eller .. jobbar imorn, men sen så! Ska bla våldgästa sannieaddeochbebis tills dom drar mig ur lgh! och sen grilla med bellabus och annapanna på tis tror ja :) GREJT!

Nehe, om ja skulle äta ngt, och slappa lite framför tvn nu då. sen försöka sova, vänta på samtal från nybliven mamma/pappa och sen jobba!

Hare gött mina vänner.!
Puss

Inga kommentarer: