söndag 1 augusti 2010

fläääsk

Idag har jag träffat anna en snabbis på staden.. och nu sitter jag här hemma på mitt fläsk och väntar på att jag ska ta tag i städningen............ har ju lovat mig själv att göra det idag.. och jag vet hur stolt och glad jag kommer vara när det är klart sen.... ååååh.. varför har man så mycket saker..? det är frågan.

har lyckats få mina naglar att se ut som en clowns också.. mitt nagelackbortagningsmedel var tydligen slut, så jag målade över mitt gamla nagelack.. vilket inte var så bra.. så ser ut som skit också.. men ska förhoppningsvis charma hanna att få låna lite av hennes när hon slutar sen vid 21.00 ..

fortfarande inte bokat någon resa... kan inte besämma mig................

snart fyller jag år :) hih..

Pussokram

Lilla hjärtat, kan du hoppa ur mammas mage nu? Vill inte se henne må dåligt mer förstår du <3

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja och vad önskar du dig tills du fyller år du kanske kan vara snäll och ge nåt tips i år lite lättare då lixom... och jag vill ha bra tips exakta tips.
Kram kram