söndag 26 april 2009

Jag har inget liv?

Har städat idag på fm, ska iväg o jobba 12-20 snart.

Jag jar kommit fram till att jag inte har ngt liv ?:S
Om jag ställer mig frågan Vad lever jag för? Svar, Jobbet ? nej, skulle jag kunna klara mig utan, familjen? Träffar dom knappt, Vännerna?, vilka vänner? umgås ju knappt med folk , Min pojkvän ? Ja, han är den som får mig att vilja forts leva, kan inte tänka mig att vakna upp utan honom ! Han är mitt allt.

Nu tänker ni, oj vad deprimerad hon verkar vara då? Men så är det inte , jag satt bara och funderade över mitt liv, hur har det blivit såhär? varför är det ända jag gör att jobba städa sova och träna? det måste ju finnas viktigare saker här i livet? Men vad? och hur hinner man med det?

Förr i tiden var jag älskad av många, folk hörde av sig flera ggr om dagen , jag visste exakt vad som pågick i andras liv, och jag fanns där för dom.

Varför är det inte så nu?

Mina förädrar pratar jag med kanske 1 gg i veckan, träffar dom 1 gg i månaden,
mina syskon pratar jag med 1 gg i månaden med , och träffar 3 ggr om året.
mina vänner pratar jag med några ggr i månaden, träffar var tredje månad,
en av mina fd bästa vänner har inte änns vart i min lägenhet, som jag bott i i ett år:S vi träffades varje dag förut.

Man måste väl inse att man inte är liten längre, att man har blivit vuxen. trodde dock aldrig att det skulle vara såhär :S

90% av min tid går åt jobbet, jag vet att man måste jobba, men hur ska man kunna fördela resterande 10 % ?

puuh. ja , det kanske är såhär att vara vuxen.

Inga kommentarer: