söndag 12 april 2009

Påskmiddag / Krogen

Först när vi vakna så fick jag o kim o casper ett varsitt påskägg, ja ni läste rätt JAG ÅT GODIS IGÅR :D

sen lite senare åkte ja och kim hem till mamma för att äta lite påsk mat, var faktiskt väldigt trevligt ! Mycket skratt och lite tjaffs. tyvärr var inte min lillebror hemma, men får träffa honom en annan dag :)

När vi kom hem så väntade vi på att johanna skulle komma, och efter en stund gjorde hon det :) Vi satt och pratade och drack lite cider och drinkar, sen när klockan blev ca 21.30 drog vi till OT och hade trevligt, väntade på att räkan skulle sluta, vilket han lite senare gjorde, när vi hade druckit upp drog vi hem till räkans pappa och väntade på knet, sen vart det dags att gå till krogen, tellus.
jag var lite nervös att inte komma in eftersom det var 20årsgräns, men det gick ju som smort. väl där inne var det inte så kul fakitskt, det var FULLT med folk, man fick köa överallt. :/ och jag kännde mig faktiskt ovanligt liten (i ålder) träffa typ ingen jag kännde, förutom min kusin bella, men det var förväntat :P hon är alltid ute. hah.
JOhann o robin drog hem efter ett tag för johanna mådde dåligt. Så jag vart ensam med kim och knet, väl när klockan var 2 kom vi ut från krogen , meningen var att vi skulle börja dra oss hemmåt, meeeen, träffade en person som jag hade ett låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt samtal med, ca 1½ timme . Det var välbehövligt kan jag säga. Jag var tvungen att höra hans åsikt. och FY FAN vad jag frös när vi stod o prata. Jag höll på att dö när jag skulle gå hem.! aldrig frusit så mycket!

Kvällen var ändå roligt tycker jag, kul att göra lite annorlunda saker som omväxling .:) Tack Alla <3

Jag har fått reda på en sak som har slagit mig vädigt hårt . Jag älskar dig "syster" , finns här för dig. <3

Och till en annan nära vän , kämpa. det är det ända som hjälper, ge aldrig upp!<3

träna med camilla om ca en timme, VÄLBEHÖVLIGT!!!!!!!!!! Ingen mer godis nu, var bara påskafton som var undantag.

//Ida Sälmark

Inga kommentarer: