lördag 4 april 2009

Träning plus vallarna

Japp, var och tränade i förmiddags, :) Ska dit imrn med, fast då med Anno, blir min 5e gång denna vecka ! (STOLT) och nej jag är inte någon träningsnarkoman, jag tycker faktiskt det är ganska kul och träna, så mår man så bra efter man gjort det.

Har börjat "mitt nya liv " , gjorde det igår, hehe får se hu det går, godissuget är större än någonsin.

Städade när jag kom hem från träningen, har bara hunnit med köket och bafrummet än så länge, blää..

Meen, sen så åkte jag kim och casper på picknick ! :D:D hah , på vallarna, det var nog det sämsta stället vi kunde valt, för det var massa folk som trodde vi var döva, " NÄMEN ÄR DET DÄR EN KATT DÄR ? " " NEJ MEN FAN VA COOLT MED EN KATT I KOPPEL " " ALLTSÅ ÄR DET DÄR EN KATT ? " Man ba hallå? vi ör inte döva. men fick iaf mest positiv kritik. haha.
Gott var det med, kykling, vindruvor, bireost, fetaost , sallad, baugette, vatten, kex :) <3

Ikväll blire bio, fast and the furious. !

Sheppohoj.

Inga kommentarer: