fredag 10 april 2009

Trrränaa -1KG / Jobbet

Jobbade igår, det gick faktiskt väldigt bra !:) hih.

Var o träna igår med, och storhandla med camilla så hoppas att maten räcker ett tag nu =)

Långfredagen är tråkig. funderar på att städa lite, gjorde iofs det igår, men mina svärföräldrar hade vart här när jag var på jobbet och sa att det såg stökigt ut:O .. så hade väl inte anstängt mig tillräckligt :P

På måndag ska jag till svärta och fira påsk :) Hoh.. Och träffa lilla hunden.

vart och tränat nyss, och fick den glada nyheten att jag gått ner yttligare ett kg :) så 1+2= 3 :) Man blir så glad!! Och nej det var inte för att jag vägde mig tidigt, jag hade faktiskt precis ätit.

Så mitt träna 5ggr i veckan verkar funka =)

Får se om jag går till gymmet imrn, är ju faktiskt påskafton, tror jag hoppar det och går på söndag ist med camilla :)

så jävla irriterade btw, jag måste köpa hårfärg för camilla skulle hjälpa mig att färga håret i helgen, men stan har ju stängt hela helgen :'( Buhu..

Hejråå

Inga kommentarer: