onsdag 8 april 2009

Oxelösund, Snatteri

I måndags var jag och hälsade på jessica i oxelösund, ! Och självklart lilla linus <3
Glöm aldrig det

Igår tisdag så var jag först och tränade med Camilla , det var jobbigt ! men vad gör man inte :) Åt lunch på sunlight oxå. men dom hade ingen lingonsylt till panbiffen så jag fick äta fisken !

Sen så var det ju egentligen min lediga dag igår, men jag vart tillfrågad att jobba och jag är för pengakåt för att tacka nej ! Jag kännde på mig hela dagen att det var något som inte stämmde, och att någonting skulle hända, vilket det gjorde.

Jag satt inne på "kontoret" och hörde inte att det kom in folk i butiken, men när jag sen upptäckte det så stannade jag kvar några sekunder där inne och kollade på dom via kamerorna, vilket dom tydligen inte visste att vi hade. Jag såg att dom bettedde sig en aning konstigt. så jag går ut i butiken och kvinnan som var där inne såg mig, och blev jätte röd i ansiktet och gick fram till mannen och typ flamsa jätte mycket, jag såg att hon höll ngt i handen, såg ut som en snikers eller mars, så säger hon till mannen " Ska du ha den där eller " ( mannen har inte upptäkt mig ännu) Men gör det när hon säger så, då vänder han sig o tittar på mig o ba "öh vilken då , den här" (och tar fram en macka) . Kvinnan säger då att hon ska gå ut sålänge och börjar gå emot dörren, då jag säger " Tänkte du betala för den där eller? " Hon säger " VADÅ JAG HAR INGET " och springer ut, sen tittar jag på mannen och frågar honom " Tänkte du betala för den där elller? Annars kan du gå här ifrån " Mannen säger " hur mkt kostar den då? " jag säger " 23kr" , Då säger han neej jag ska nog inte ha den, så lägger han ifrån sig mackan och går ut genom dörren.. Suck.. hade jag inte stått bakom kassan hade jag gått och ställt mig framför dörren innan kvinnan hade hunnit springa iväg, men icke, aja, känner igen dom iaf så nästa gg dom kommer ska jag slänga ut dom direkt. dom har inget där att göra. !

Vart och tränat nyss..

mitt nyttiga lic går faktiskt jävligt bra, ! :) Har inte ätit ngt onyttingt sen i fredags !:) Även fast pappa höll en chokladkaka framför näsan på mig igår så tackade jag nej, duktig som jag är! !

Nää, nu ska jag snart till jobbet..

//Ida


Inga kommentarer: