torsdag 16 april 2009

Tvätta

Blää, tråkigt o tvätta. och tro inte att ja har lyxen att göra det i lägenheten, nej måste gå ner till den allmänna tvättstugan för våran är cp.. Suck, började 7 i morse, vart o tränat nyss oxå. fan va alla skulle hälsa på mig när jag stod där o svettades. :(

Jag fattar inte, känns som om jag bara går upp i vikt, känner mig verkligen fet för tillfället, och uppblåst, förstår inte varför :( Jag har ju inte fuskat med mat eller träning. Snyft.

Provade bikini nyss, alltså mina gamla, lixom förra sommaren när jag låg på stranden på gran canaria, lovade jag mig själv att gå ner i vikt till denna sommar. visst det har jag ju gjort, problemet är bara att jag gick upp i vikt innan jag gick ner, så det blir ju inte så lätt att hinna gå ner typ 10kg innan somamren. heh. aja var väl inte riktigt så depreimerande som det brukar vara att prova bikini, även fast jag såg fet ut så såg mina ben ändå annorlunda ut, fastare eller vad man ska säga, så det var ju en fördel.

Börjar 12.30 idag, mannen med dom svarta bågarna kommer på besök på jobbet så måste finslipa mig innan jag går dit..

Snart äre helg !

Auf wiedersehen.

2 kommentarer:

Milla sa...

Hmm hur var det nu jo just det vikten spelade ju ingen roll utan var ju kroppsformen man skulle bry sig om har fu ju sagt men det här innläget har säkert 80% vikt inblick och kanske 10 % kroppsform....

Hmm går du ner 10 kg kommer du ju inte finnas kvar det är för mycket....

Idahoen sa...

Det ända jag sa om vikt var att det känndes som att ja gått upp i vikt, vilket jag dock inte har, och då menade jag ju att kroppen känndes större.
Och jo, jag skulle kunna gå ner 10 kg, det var ju så mkt jag vägde innan jag gick upp, för ca ett år sedan. men eftersom jag tränar så får jag ju muskler vilka väger mer än fett, och om jag skulle få en pangkropp med mina 64kg, skulle jag inte bra mig om vad vågen visade. så länge jag ser bra ut, sen om det behövs mindra kg eller mer muskler vet jag inte riktigt. !