måndag 9 november 2009

Börja använda tandtråd?

Nyss hemkommen från ett tandläkar besök.. DET VAR INTE ROLIGT!!!!!!!!!!!:'( Jag började självklart att grina, men det skulle nog alla göra om någon tryckte ner en jävla nål typ 1cm mellan varje tand bara för att kolla djupet. SATAN!

Hade inga hål dock (: Andra året i rad!!!! Det är helt otroligt! när jag var yngre hade jag minst 3 hål varje gg jag kom till tandläkaren och typ 11 början till, men icke!

Däremot fick jag ett ultimatum, Börja använda tandtråd på riktigt! Eller, Få tandlossning vid 25års ålder.. hm,undra vilket jag väljer? Skulle väl vara roligt att bli kallad tandlösa ida, eller? NEJ. Fattar inte hur ja kan ha vart så dum och inte lyssnat på dom tidigare, jaja, det var iaf inte över ännu.. jag har en chans till på mig att göra som dom säger. Och tro mig, den här gg fattar jag innebörden.

Fy tusan.

Inga kommentarer: