fredag 6 november 2009

Du finns i mina tankar .

Nej usch, har nyss vart och haft körlektion. Det gick fan inge bra, hur i helvete ska jag klara uppkörningen?:S Och uppskrivningen? Det kommer inte gå, .. fuck......

Sen är ja så förbannat trött på vissa kunder jag har på jobbet. Som kommer och tror att dom kan styra och ställa på min arbetsplats. ! GAH..

Sen har jag även fått reda på att en av mina nära vänner är alvarligt sjuk! Hon behöver genomgå en riskfylld operation, där chansen att överleva inte så jätte stor, och får hon inte den inom en snar framtid så kommer hon behöva en akut op, då chansen att klara sig är 25% ! Kan ni förstå 25% !!!!!! Det är ingenting! Usch, mår inge bra av tanken på det, och då kan ni ju tänka er hur hon mår.
Jag finns här för dig gumman, Du kommer klara det här, du är inte en sån som ger upp i första taget! Du finns i mina tankar dag som natt <3

Linköping var iaf bra! Jag och Anna hade jätteroligt :) Och anledningen till att vi åkte dit visade sig med bra resultat ! Vi såg GERD också! från mammas pojkar ?:) hih..

Oao

Inga kommentarer: