söndag 8 november 2009

lite seg i huvudet tror ja

Ja, som några vet så började jag städa idag kl 11.00 exakt, när jag var färdig satte jag mig vida datorn i kanske 1.45min, när jag sen skulle gå och laga mat så tänkte jag för mig själv, det är något som har hänt med lägenheten, jag gick och tittade mig omkring i säkert 5 min, sen föll poletten ner ! JAG HADE JU STÄDAT. hur fan kunde jag glömma det ?:S Det är inte bara det , jag har verkligen fått världens sämsta minne på senaste tiden, lokalsinnet SUGER verkligen! Börjar blir lite orolig...


När jag lagade mat stod jag och fundera på uppkörningen, och fick för mig att det skulle vara lite som i idol, typ när man kört klart så säger gubben " Nej ida, du får tyvärr inte det här körkortet för du hade inte "det" " eller " Nej ida jag kännde inget, tyvärr." blä :(

snart ska jag iväg o jobba .!

eminem var på tv nyss , han har så skön röst :) " HI MY NAME IS.. " hih..

Grattis Pappa på farsdag , och casper grattis kim på hussedagen(: hihi.!

Inga kommentarer: