söndag 8 november 2009

Vänner?

Jani, hur är det egentligen med det där " Vännskap" Hur många ser mig som deras vän? Hur många vet att dom kan ringa mig när som helst dag som natt om något har hänt? Jag trodde det var många, men kanske har jag inte visat tillräckligt mycket intresse på senaste tiden så folk nu mera kallar mig för sin "periodvän" ? Det är inte förrens nu som jag börjat inse att jag blivit vuxen , nör man inte har tid för sina vänner på samma sett som förut,nu har man så mycket annat att tänka på.

Men å andra sidan, jag tror jag inte kommer på någon förutom Anna som frågat mig hur JAG mår på flera år, som inte bara är sådär ytligt, så Ja, jag har väl bara en vän, men hon är även den bästa! <3

Hon bryr sig om mig, och jag om henne, vi tar hand om varran i vått och torrt även om det går månader mellan vi ses osv så blir vi inte sura på varran för det, vi ses så ofta vi kan , mer går det inte att göra åt det.! Det kallar jag en ÄKTA vän .

Och ne jag gillar inte att bli kallad period vän. det var ett slag under bältet.

2 kommentarer:

Annnnnna sa...

ÄLSKAR DIG

Ida sa...

ÄLSKAR DIG MED!