fredag 20 november 2009

Första ensamma körturen

Helt sjukt, igår tog jag bilen SJÄLV och skulle bla lämna tillbaka filmer och skkjutsa anna till jobbet.! JAG FICK PANIIIIIIK. Ni som inte har körkort kan omöjligt förstå hur det är att för första gången sätta sig själv i en bil och köra, det är hemskt! Ingen att fråga eller diskutera trafiken med, så jag chansade mig fram lite, och dom som jag var så valde jag ju självklart att ta min första ensamma tur vid 16 då det är mörk, plus att det regnade och massa trafik! Herregud vad jag snurrade runt i stan, jag har lite parkerings skräck i stan, särskillt när bilar kommer bakom mig,

iaf så släppte jag av anna på max och sen raka vägen hem. Livrädd.

Efter lite övertalning från camilla och kim bestämmde jag mig för att åka och hämta camilla i oppeby, det gick bra, och det känndes genast bättre när hon satt i bilen, vi åkte och handla på citygross, lämnade tillbaka filmerna och sen hem och åt glass, okej vi körde driven på mc oxå,hihi. sen vid 21 kärde jag hem henne igen, vilket med gick bra, det var inte lika läskigt längre. :)

Idag ska jag iväg o jobba 13-20.15 och i morgon jobbar jag 8-15.45 och när jag slutar då så kommer det stå en fulltankad saab åt mig utanför jobbet (: Min svärfar ska nämnligen iväg i helgen så ja skulle få glida lite med hans bil ! hih.. efter jobbet på lördagen ska jag iaf hem till pappi och äta (:

söndag blir det jobb igen! och även må ti ons och tors !

Ha det gött.

/idahoen

Inga kommentarer: