torsdag 1 juli 2010

Jobb och HAHA

Jobbat idag 9.30 till 15! Gick bra tycker jag, bara så jävla mycket att lära sig.. och kunderna gillar ju inte direkt att vänta ^^ Men men, det kooommer.. haha..

Sen nyss så surfade jag in på bilddagboken.se , brukar göra det ibland.. lägger aldrig upp några bilder, men ändå kul o kolla om någon annan gjort det. Då hade jag fått det här meddelandet i privata inkorgen
" tja fan va du va söt! så här är de, ja har fotfetisch vilket innebär att ja älskar o gulla me fina fötter! så nu undrar jag om du har fina fötter som gillar o bli gullade med! men främst av allt undrar jag va tycker du om dina fötter? :) " HAHA.. Hjälp! Jag svarade INTE ..

Nu sitter ja o väntar på att kim ska komma hem någon Jävla gång, han är ute och hjälper sin far..

Fortf inga planer till helgen.. JO! träffa sannie tänkte jag ge mig på :) <3

Har väl inge mer o skriva tror jag.. känner för att städa lite nu..

Pusshej

1 kommentar:

johanna sa...

Lära sig? Nytt jobb?