måndag 19 juli 2010

Johanaaa

Igår åkte jag till mammsen och var där i 4(!) timmar.. försökte fixa o trixa lite med hennes dator.... gick inte så bra..... Sen ringde Johanna mig, Mötte henne i hamnen där vi tog en stor glass! sen traskade vi till hemköp och handlade lite mat, sen vidare hem till mig, hängde lite, sen gick vi hem till Johannas kompis Ulrika. Hängde där ett tag innan vi vart hungriga och gick hem igen, till vår förvåning hade kim kommit hem också, vi lagade mat och åt, Hemmagjorda hamburgare med pommes och tzatsiki.. MUMMA! :) KOllade lite film oo snacka skiit. sen åkte johanna hem vid 00.00 .. Kul dag ! Tack :)

Idag ska jag jobba på mitt gamla jobb igen.. både för och nackdelar.. förr kunde jag ju den butiken som min egen bakficka, hoppas det går bra idag med ..:) och att måånga kommer och hälsar på mig! hih..

Åhh, det är så mycket saker jag vill ha!! Systemkamera, renovering av kök + badrum, lillebror till casper, garderob och utlandsresa! hur ska jag ha råååd..............suck

Pusshej

Inga kommentarer: