söndag 4 juli 2010

Söndagsjävel

Hatar söndagar, vet inte varför.. är ju ledig och allt.. Men har inget att göra..:/ Alla andra jobbar eller har något annat för sig.. jag vill ju ut och umgås i solen.. inte så kul o göra själv direkt..

Igår iallafall så var jag och sanniehjärtat på en liten liten strand någonstans i sverige, med oss hade vi hundarna ! Dom badade och ja och sannie kände lite på det kalla vattnet :) Sen skjutsade hon hem mig, och jag städade, och sen gick jag hem till pappa för att vänta på att anna skulle komma ngn gg.. vi gick hem till henne och bytte om, sen tillbaka till rhodos och åt, efter maten gick vi hem till hennes föräldrar, med lite pinsamheter på vägen ;) .. Hemma hos Annas föräldrar spelade vi lite kort, och tittade på dexter! Sen kom kim o hämtade mig!

Vi la oss o tittade på Blade i sovrummet och jag halvsov, och då börjar kim fråga mig om vi ska skaffa en till katt.. en kattunge då förståss.. någonting om hans jobbarkompis och bla bla bla.. haha han lyckas alltid prata om sådana där saker när jag är halvt borta.. vet inte vad vi kom fram till riktigt.. haha.. kattungar är jättesöta, verkligen, men jag vet inte hur casper skulle reagera på en nykomling, och så vet ja inte om ja orkar med en liten "valp" som hänger i gardinerna ..dock skulle ju casper ha sällskap när vi var iväg någonstans.. får tänka på den saken..

nehe om jag ska ta tag i mitt liv o komma på något att göra..

Hejhopp

Inga kommentarer: