onsdag 14 juli 2010

Onsdag

Igår (onsdag) så åkte äshis å LAN i k.holm så jag vart lämnad ensam hemma.. jag fixade ordning lite i badrummet, har köpt en ny "vagn" som jag har mina tillhörigheter på bla borste osv.. skönt. slipper ha allt på tvättmaskinen. sen började jag försöka få tag på någon/något att göra resten av dagen, men alla var upptagna! antingen jobbade de, eller något annat onödigt :) Fick tillslut tag i Hanna! Vi bestämmde oss för att åka ner till hamnen , där åt vi glass och en salami macka.. massor med folk!! helt sjukt. Vi åkte hem vid 21 , men när vi kom hem kom vi på att det inte fanns något att göra hemma och sova ville vi inte ännu, så vi stod o velade ett tag om vi skulle åka tillbaka till hamnen, men vi drog till donken istället.. haah.. satt där en stund, sen åkte vi hem.. skiljdes åt och jag la mig i sängen för att titta på sex and the city. efter det försökte jag sova, vaknade ett antal ggr av oliika anledningar.. Nu ska jag alldeles strax till jobbet.. i värmen....... buuh. hoppas ac funkar..

vilket onödigt inlägg detta blev. . men för den som undrar så kan ni ju läsa..

/ida

Inga kommentarer: